Ben de 10 aylıkken bakıcıya bıraktım. İşe başlamak, kendimi üretken, verimli hissetmek çok iyi geldi. 2 yaşında oyun grubuna da verseniz, 5-6 yaşında kreşe anasınıfına da verseniz ağlayacaklar ama hızlı alışacaklar. İşten sonra çocuğunuzla kaliteli vakit geçiriyorsanız sorun yok