Barannm_ herkes siz kendinizi hazır hissedince demiş ama sizden daha önemlisi ilk çocuğun hazır olması. Kendi ihtiyaçlarını kendi karşılayabilecek duruma gelmesi. Yemeğini kendi yemeli,tuvaletini kendi yapabilmeli. Kendi giyinebilmeli vesaire. Çevremde çok görüyorum peş peşe yapayım birlikte büyüsünler kardeşi olsun mantığı ile yaş aralığını az tutanları. Ama doğumdan sonra bakıyorum ilk çocuk perişan. Onu ihmal ettikten sonra kardeş yapmanın bir anlamı kalmıyor.