Bayanbunalmis benim ilk oglumda cok zorlandim bizimle yatip bizimle kalkiyordu evde zaten kucuk daha diyerek hep gözardı ettim ama hem onun sagligi acisindan hem benim psikolojim,fiziksel yorgunlugum acisindan erken yatmasi en iyisi. Cocuklar 22.00-03.00 arası uykuda en verimli zamanlariymis. Artik 9 deyince ikisinide sokuyorum yataga telefondan hikaye aciyorum trt cocuk uygulamasini indirin bir suru cok guzel hikayeler var beraber dinleyin sonra sizde gozlerinizi kapatin o debelensin debelensin uyusun. Bir sure sonra aliskanlik haline gelir ondada. Zor ama kararli sekilde devam ederseniz oluyor