Neredeyse 3 aylık olacak kızım ayakta yada memede uyutuyorum adam akıllı uyumuyo dalamıyo uyusa bile 20 dk ya ağlayarak uyanıyo gazı vardır demeyin uyumadan önce bağırsak gazını da çıkarıyorum geceleri çok iyi deliksiz uyuyo ama sabahları bölük pörçük sizce nedennn