Arkadaşlar relactazı hangi şikayetlerle kullanmaya başladınız ve ciddi bir fark gözlemlediniz mi? Bir arkadasımın anlatmasıyla synı belirtileri yaşıyoruz onlara iyi gelmiş doktoruna danışacagım ama ilaç konusunda çok kullanmak istemiyorum. Fayda görenler rica etsem belitilerinden bahsedebilir mi?