Offf aynı sıkıntı bizde de var. 22 gün küvezde kaldı doğunca. Eve geldiğinde 2 hafta filan her şey çok normaldi. Her emdiginde yaptı. Ama sonra bi şeyler sarpa sardı ve yapmamaya başladı. Baya bi zaman fitil kullandık. 3-4 günde bir. Doktor alışmaz kullanabilirsin dedi dupalac verdi bağırsakları rahatlasın diye. Ama sıkıntımız kabızlık değil. Anüsü açamıyor başka yerlere ıkınıyor. Cerraha götürdük. Kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp 2-3 günde bir rahatlat dedi. Böyle haftada bi kere yapıyoruz 2-3 kere kendi yapıyor. Sonra unutuyo gibi yine yapmamaya başlıyor. Şimdi elimle zeytinyağıyla masaj yapıyorum. Hafif poposunun içine doğru sürüyorum parmağımla. Bazen bu onu tetikliyo yapıyo gün içinde bazen yine yapmıyo. Yapınca da sırtına taşıcak kadar yapıyo