iki_prens_annesi Slm anneler bnm oğlum ilk okula serwisle gidiyor bişey sormak istiyorum bazen okula gitmediği günlerde serwis ucreti tam mi ödenir yoksa gitmediği günleri eksik mi verilir
[silindi] iki_prens_annesi hep tam odenir hatta ara tatillerde filanda gitmedigi halde gidiyomus gibi tam odeniyo o ay