Gmzeeymn Canım bizdede abisinden geçmişti ilk o zamanlar 25 günlüktü oğlum çok korkmuştum bişey olacak diye ama korkma gerçekten atlatiyolar. Sadece yapman gereken tek şey odanın nemini güzel ayarla birde burnunu sürekli temiz tut. Serum fizyolojik azıcık damlatiyodum ben 15-20 saniye bekleyip çekiyodum böyle böyle tam tamına geçmesi 25 günü buldu. Doktorda öyle söylemişti zaten. Tabi şimdi bu fizyolojiklerin kimisi yasaklanmış ona göre al canım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah kuzucuklara🤲🏻