Öncelikle herkese hayırlı kandiller tüm dualarınızın kabul olması dileği ile. Kan ilacını bende kullanıyorum bana da doktor 45 dakka dedi ben sabah 5 gibi emziriyorum daha sonra 6 gibi tekrar uyanıyor kan ilacını verip 45 dakka sonrasında tekrar emziriyorum bende de kusma oldu ama bizim besin alerjimiz olduğu için kusma durumu var eğer o kan ilacı kusma yapıyorsa başka kan ilacı kullanabilirsiniz mesela eczaneden ocean in kan ilacı var baya iyi onu deneyin bide kilosuna göre verdiğiniz miktara dikkat edin kilo başına 1 damla verilmesi lazım