Nurgulll35 1 Taşdan kucuk bebekler hemen yatırılıyor genelde . Risk almak istemedikleri icin .Bız goturmustuk 38 sonrası ateş takibi yaptılar. Ben 6 aydan sonra evde düşürmeye çalışıyorum 39 üzerlerinde gotueuyorum evde ılık duş ılık bez ,vücuduna Aloe Vera yağı sürüyorum tabi alerjisi yoksa .ateşi hemen yukselince calpol vermiyoruk.vucudun savunmasını kırmamak için