_tuuggcce_ Bebeğimin aşırı olmasa da bir yüz kuruluğu var, daha doğrusu alın bölgesi sadece. Hangisini önerirsiniz? Aşağıda numaralandırdım. Bu üçüde yüz içinmiş. Başka marka önerisi varsa onları da söyleyin kızlar 🫶🏻 bebeğim 36 günlük ☺️
Ceycey001 _tuuggcce_ ben kullanıyorum doktorumun önerisiyle atopik cildimiz var aynı sizin zamanlarda basladı İlk attıgınız cok güzel onu her yerien sürebilirsiniz biz yüsde kullanıyoruz özellikle Hatta sampuanıda o seriden aldık doktor onerdi 2 ay once ona geçtik banyo yaptıracagım zaman kovaya ⅔ pompa doküyorum Su dokuyo oyle yıkıyorum ayrıca yine sampuanlıyorum sabınluyorum vucudunu o sampuanıyla Suya dokmemdeki sebeb suyu yumusatıcı etkisi varmıs
tuanamoms_07 _tuuggcce_ 2 numarayı kullanıyorum avokadolu çok güzel gerçekten bizim şampuan ve losyonumuz da bu seriden. Bebeğimin isiliği varken de kullandım baya bi hafifletmişti. Hala kullanıyorum memnunum
shibalba _tuuggcce_ benim bebegimimnde cildi kurumuştu, 1 ay kontrolünde Dr bunu önermişti, bioderma da kullanabilirsin dedi.
_tuuggcce_ Ceycey001 internetten atopik cilde baktım. Atopik gibi değil ama sizin dediğiniz kremi alsam ekstra bir şey olmaz diye düşünüyorum. Her halükarda kuruluğu alır sanki dimi? Birde suyuna hiç şampuan atmamıştım o şekilde, bir denerim fark oluyor mu bakarım ☺️
Ceycey001 _tuuggcce_ bizimde ongördükleriniz gibi degil cok sükür sadece yogun nemlendirici kremle nemlendirmek gerekiyo cildini kuruyo hemde asırı kuruyo o seride oyle