byzzyb Aybuke_ anladım üzülmeyin düzelirler inşallah Allah şifa versin bebeklerimize genelde kapanıyormuş bizimkilerde kapanır inşallah çok önemli olsa doktor söyleyip gerekenş yapsrdı gönlünüzü ferah tutun
Aybuke_ byzzyb qmin insallah Rabbım bütün hastalara acil şifalar versin bizim bebklerimizede insallah bugün öksürürken uyandı bebeğim dün hastanede mikrop kaptı kesn yani öyle böyle değil öksürmekten uyuyamıyorum önerebileceğiniz birey varmi aceba 6.5 aylk