Anonim01 Kızlar şimdi kısaca anlatayım Oğlum 4 aylık ve sıcağı çok sevmeyen birisi ve üzerini dahi örtemiyorum. Şimdi tulum giydiriyorum terliyor arkası su gibi vücudu buz. Kısa kollu giydiriyorum terliyor yine arkası önü buz. Kısa kollu içine atlet giydiriyorum yine aynısı. Ne yapacağımı şaşırdım yaa. Sürekli vücudu aşırı soğuk yani. Hiç vücut sıcaklığı yok. Ne yapacağımı bilemedim
Anonim01 papatya_1125 hadi tulum kalın geliyor diyelim de tişört içine atlet giydirdim öyle de aynı sorun 🥲
Anonim01 Deletedmom_68 valla kendi evimde değilim annemdeyim evde vardı termometre de 28 falan herhalde
Deletedmom_68 Anonim01 sıcak baya, bizim de aynı, zıbınla yatırıyorum geçen sene de bu sene de aynı, yani sizin zamanlarınızda da sadece zıbınla yatırıyordum, terledikçe teni soğur o normal üşüdüğü anlamına gelmez, siz terletmeyin olabildiğince