papatya_1125 gzonyy sakin olmalısınız ☺ üstünü inceltin zibin kalsın. Bir de limon un suyuna çoraplarını batırıp giydirin. Yavaşça düşecektir.38 i gecerse calpol verirsiniz
Aygulbagis Duş almaya aşı engel değilse, ılık duş aldırın yahut alın kolaltı boyun falan oda sıcaklığındakı suyla ıslatılmış mendil koyun, copal ilaçta vere bilirsiniz
papatya_1125 gzonyy Rica ederim ateş çıkınca korkmayın Çünkü vücudun savunma mekanizmasıdır Ateş. Doğru ve zamanında müdahale olursa bisey olmaz 😊geçmiş olsun
gzonyy papatya_1125 doğru diyorsunuz teşekkür ederiz aslında benim bebeğim değil Benimkide 1.5 yaşında aradı görümcem söyledi gece gece bende birden panik ledim benimkide ateşlenmişti ama herkesin kendi bildiği vardır ya bende yanlış yönlendirmek istemedim 🤍