Kızlar nasılsınız ben düşünceliyim 🤣 narsist. Bir eşe sahibim bebeğim 5 gün sonra 4 aylık olacak ve kendi çapında araştırmalar yapıp evi mama ile doldurdu hiip in ek gıdası hero Babay ek gıdası alındı ve bu ay itibaren bunu vermeye basla dedi ben erken olduğunu bir türlü ona anlatamadım anne sütüm az olduğu için mama ile besliyorum zaten bir de bu ekmgidayi verirsem bebeğime ağır gelir mi bu aydan itibaren başlayan iniz var mı