Yelizinannesi tam olarak pes ekinovarus denilemez canım. Ciddi bir içe dönüklüğü yok. Biz doğduğundan beri bu hastalıkla baş ediyoruz. 5 kez alçıya alındı yani 2 ay. Ameliyat oldu. Şimdi ortez giyiyor. Salih Bey yurtdışına gittiği için randevu kabul etmiyor. Ama yine geleceği açısından bir doktora gitmende fayda var. Muhakkak götür. Bu alanda en iyilerden Dr. Timur Yıldırım var. Ona götürmeni tavsiye ederim.
