Bebeğim 2.5 aylık avent ve bibs denedim emzik tutmuyor elini yumruk yapıp emmek istiyor her seferinde elini bulamayınca ağlıyor zaten kolik bebek emzik tutturmak için başarılı olduğunuz yöntemler var mı emzik tutsa ben de rahatlıycam mememi çoğu zaman emzik gibi kullanıyor Allahtan memede uyumuyor