25 günlük bebeğim 2 gündür uyumuyor 🤦🏼♀️ çıldırmak üzereyim, gaz sancısı vardı ondan kaynaklı sanıyordum ama sancı olsa da olmasa da uyumuyor en fazla yarım saat dalıyor sonra yine ağlamaya başlayıp uyanıyor o kadar yoruldum ki ne yapacağımı şaşırdım. Kundak yaptım uyumadı , salladım uyumadı. Karnı tok açlık yok memede durmak istiyor ama memeye gelince de huysuzlaniyor . Böyle bir durum yaşayan var mı nasıl uyuyacak bu çocuk 🥹