Sonsuz18 tabii ki düşer gramınıza denk para almazsınız
Atıyorum 3 gram yüzüğünüz 5 bine mi geliyor bugünkü fiyatta siz 5 bine satamazsınız daha aşağı alırsınız çünkü işçilikten düşerler ikinci el de oluyor çünkü
Yeni bir yüzük aldınız o da 3 gram olsun bügünkü fiyatıyla 5 bin se yine 5 bin ödemezsiniz daha fazla ödersiniz modele göre işçilik parası eklerler
Yani yeni bir tane alırken gram fiyatından fazla ödersiniz işçilik muhabbetinden satarken de yine eksik para alırsınız yani ücret ekleyip ödersiniz
Kimse burda bir şey diyemez yüzüğün gramını bilmeden en iyisinkuyumfuya gidin ☺️