Arkadaslar ben calismaya basladim 3 gun oldu bebegim bakicida durmadi nefesi kesilene kadar agladi bende ciktim isten ama su an bi sekilde gecinmemiz de gerekiyor hic yok degil ama gider gelenden fazla bende evde yapabilecegim is gikirleri onerinizi bekliyorum sunu yapip satabilirsin yada su evde yapilir satilir dediginiz el becerim cok fazla var dikis makinasinda olsun nakis örgu hepsini yapiyorum bulundugum ilce kucuk bir yer o yuzden burda yapabilecegim cok nadir seyler var ve cocukla su anda olmuyor sizden fikir oneri bekliyorum lutfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️