Deletedmom_63
Ahahahhahaa şuan bende öyleyim geçen annem geldi
Anne dedim al istifa ediyorum
Ağladım anne gel ne olur diye geldi
Eşime geçen gece 4 de yapamıyorum ben beceremiyorum olmuyor diye hıçkıra hıçkıra ağladım
İnanır mısın 1 saniye nefes aldırmıyor
Sürekli benimle oyna ilgilen bana bak
Ne iş yaptırıyor ne keyif ne yemek vs
Bazen boğuyor sanki beni öyle hissediyorum
Elbet geçecek ama inşallah geçene kadar delirmem😅