Bende emzirdikten sonra nor mal aptamil mama veriyorum. Conformil özel gaz ve kabızlık maması, tadı buruktur tatlı değil. Ayrıca aptamilde şeker yokki. Anne sütü gibi sadece laktoz var. Ben çok araştırdım. Hatta doktorumuz bana aptamil ver tadı ve içeriği anne sütüne çok yakın emmeyi bırakmaz dedi.