Nisnis Arkadaşlar eşimle boşanıyoruz eşyalar nikahtan sonra alındı birazını biz eşimle birlikte çalışarak ödedik birazını kayınbabam ödedi ama her halukarda nikahtan sonra ödediler bu durumda eşya ortak mı sayılır nasıl olur
lceLady Nisnis tabiki ortak sonucta evlilik birliği içinde alınmış. Çöp dahi alınmış olsa beraber sonucta ama bu konuda erkekler, kadınlardan daha cok mağduru oynuyor. Ondan sonrada esyaları ailesi kullanıyor
Nisnis lceLady sormayın yarısını aldım diye şikayetçi olmuş zaten bu arada avukat mısınız merak ettim 😊 teşekkür ederim
Meriskus Nisnis boşanınca iki kuruşluk eşya derdine düşerler Kimi adamda mağdur olmasın diye ceketini alır gider işte
Nisnis lceLady ya sizin olayınız neydi biz de son gün fiziksel şiddet oldu darp raporum var umarım kazanırım ya davayı