sanannee Kızlarrrrr malumunuz havalar yavaş yavaş soğumaya başlıyor benim evimde soğuk oluyor sabaha doğru önceden zıbın ince tulum bir tane ince battaniye yetiyordu şimdi havalar tam anlamıyla soğumadı nasıl giydirmem gerekiyor?
Elisa_mom7 sanannee altında kısakol zıbın üzerinde uzun kol body üzerine de penye örtü onun üstüne de örgü battaniye hem terlememiş oluyor şuanlık bu şekilde iyiyiz
Hellloooo sanannee kısa kol zıbın üstüne uzun kollu pijama takımı giydiriyorum incelerden üstlerine yorgan atıyorum bende yorganla uyuyorum 1 haftadr evim soğuk oluyor gece çünkü bizde terleme yok valla
Ceys sanannee Ben altına zıbın sıfır kol üstüne pijamasinin yeleği var yine sıfır kol onu altına da normal pijamasini üstüne de belini örtecek şekilde muslin atiyorum. Şimdilik yetiyor sürekli uyandığımda kontrol ediyorum eli ayağı sıcak usumuyor.
sanannee Elisa_mom7 koşa kol zıbın üstüne ince uzun kol body giydiriyordum hasta oldu 1 haftadır bende biraz daha kalın giydirmeye başladım ve örgü battaniye örttüm üstüne ensesine. Dokunduğunda üşüdüğünü fark ettim şuan yorgan örtüyorum üstüne şimdi ise geceleri emzirmek için aldığımda terlemiş oluyor ortasını bulamadım bir türlü😔
Elisa_mom7 sanannee emzirmeye kaldırdıgınızda terli oluyormus ya belki teri soğuduğu için hasta olmuştur kucağınıza alırken battaniyesine sarıp alın 😌
sanannee Hellloooo bizim baba çok terler kış ortasında bile terliyor kayınpederimde öyleymiş belki oğlum bu konuda babasına benziyor emzirirken olduğu yerde bile terler
ebrudefne06 Uzun kol zibi+tayt ustune de ince normal tulum giydiriyorum. Yatarken de penye battaniye. Simdilik iyi usumuyor,terlemiyor
Sdyll Geceleri yaşadığımız yerde hava 11-12 derece oluyor o yüzden uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu patikli tulum giydiriyorum üstüne de nohut battaniyelerden örtüyorum