Merhabalar,
Oğlum 3 yaşında bu sabah birden kızardı. Zaditen kullandım, akşam yüzünde de kızarıkları olunca doktora götürdük iğne vurdu. Ama kızarıklar hala devam ediyor. Ne zaman söner deneyimi olan var mı? Başka ne yapabilirim. Ben domatesten olduğunu düşünüyorum hiç yememişti daha önce ama bir kaç gündür fazla tüketti.