Sumeyyaagca Merhabalar yeni doğum yaptım 45 gün oldu. Ağrı ve yanmam oluyordu Doktor gynomax xl vajinal fitil verdi fakat reçetesinde emzirirken kullanmayın yazıyor aramızda emzirirken kullanan var mı acaba
Femme1 Sumeyyaagca merhaba bana da doktor verdi bi gece kullandim sonra recete de emziren anneler kullanamaz gibi bisi yaziyordu daha kullanmadim
denizmavisi1 Sumeyyaagca bende kullandım günde 1 tane aldım 4 gün sürdü kızım 1 yaşını geçmişti doktoruma emziriyorum demiştim tamam ona göre Bi fitil yazdım demişti fakat şuan adını hatırlamıyorum kullanalı çok oldu yani emzirmeye uygun fitil de var doktorun emzirdiğini biliyorsa sıkıntı olmaz bence
Sumeyyaagca Emzirmede bi Sıkıntı olmadı Dmi bebeğe zararı olur diye korktum öyle yazınca tereddüt ettim kullanmakta
Senametinn Sumeyyaagca Yok hayır bir sıkıntı olmadı. Doktorların vardır herhalde bir bildiği. Yoksa vermezler. Hamileyken 3 kez toz olan ilacı kullandım fayda göstermemişti çünkü.