Ben bilinçsizlikten köyde iken sütten kestim. Biberona alıştı, illa birşeyler içmek istedi. Devam sütü aldım fakat sevmedi. Normal süt icirdim 2 hafta kadar ve benim çocuğum beyaz kaka yapıyordu. O kadar çok sakıncalıymış ki bizim için gerçekten köyde millet hep süt içtiği için kakası beyaz diyordu halbuki öyle değilmiş. İcirmeyin. Kansizlikta yaptı