Kızlar kızım 10 aylık asla üstünü örtmüyo uyuyunca örtsem dönerken mutlaka dolanıyor uyanıyor. Polar pijama aldım tulum aldım tulumu giydirince rahatım ama yine de annelik iste bugun pijamayla yatti kafama takıldı. Hasta vs olmaz dimi ya içim buruk oluyor üşür diye