Merhabalar anneler hemen konuya giriyorum oğlum 23 aya yeni girdi gerçekten her bebek öyledir ama oğlum tam bir meme aşığı meme içşn yapmayacağı şey yok bu zamana kadar düşünüyorum kaç anne sabrederdi acaba gece gündüz dk başı memedeyiz bu beraberinde uyku düzensizliği beraber yatma yemek yememe vb sorunları beraberinde getirdi. Kasımda 2 yaşına girecek niyetim 24 aydan sonra kesmekti bu güne kadar tam 3 kez kademeli azaltma denedim birinde yer değişikliği birinde diş birinde ne oödu bilmiyorum 1 hafta azalttık 2.haftaya gecmeden bebegim tekrar başa sardı her defasında daha da artarak emmeye devam etti. Emzirmeyi esasen sevmiş bir anneyim bana yaptığı şımarıklıklar onu kucagımda doya sıya tutmak tüm bunların bitecek olması beni üzdüğü için çok kararlı olamadım ama gerçekten yorgunum bir yerde er ya da geç bu ayrılık yaşanacak. Anifen kesmek ya da tiksindirmek önerilniyor zaten salça, sakız, kıl, bany gibi öz. Görsel olarak korkutacak yöntemlere çok karşıyım. Sabır taşını duydum epeydir görsek olarak rengi yok ama nahoş bi tadı var sizce bu yöntemle kesmek çok kötü olır mu, yoksa taşı kullansam önce sadece geceyi kesip gündüzü azaltsam daha sonra gündüzüde bu şekilde tamamen kessem daha yumuşak r geçiş mi olur. Yoksa bu tarz dirençli bebeklerde direk kesmek mi iyi olur. Gerçekten böyle bir yöntem kullanmak istemiyorum ama yapamıyorum kesemiyorum ben dayanamıyorum ağlamasına oda çok direniyor sonıcta şimdi emmese bi sonraki istediğinde emiyor gibi bir durum oluyor. Lütfen bu durumla ilgili ve bu sabır taşıyla ilgili bilgisi olan yorumlarınızı bekliyorum.