Busrgok zaten uyku saatiydi lokal oldu iğne vurulunca uyuyakaldı sonrasında pışpış sesi açtık uyurken oldu sonra ilk çişini yaparken ağladı biraha ağlama olmadı sadece 2 gün dikkat etttik kucagimizda gezdirdik 3. Gün dikisleri dökülmeye başlamıştı normal hayatına döndü