Kızlar 13 aylığız tam bı ciglik attı bebeğim koştum hemen gece lambasi var ama aydınlıktan gelince çok secemedim yatağa bakıyorum ses var görüntü yok nerde bu çocuk diye bı telaşlandim elim kolum yatağı arıyor. Kiiiz bir baktım ki park yatağın sungerinin altına girmiş. Nasıl girdi o oraya anlamadım. Ay bı korkmadım da değil Allah korusun nefes alamaz felan incecik bir yatak biliyorsunuzdur ama nolur nolmaz. Basina gelen var mı? En alt kademede yatıyoruz yanlara bir şey koymak mi lazım 🫣🙄