Kızlar en son 2 gün önce akşam verdim ve çok pişmanım şuan tatildeyim sütten kestim diye e rahat bir sekilde eşimle sigara kahve yapmaya başladık ama ben pişman oldum emzirmek istiyorum 8 gün sonra 22 aylık olacak . Çok zor geçiyordu günlerim meme ısırmalık,yemek yememeler,işte gece uyumamalar ama farkettim ki sadece gece uykusu biraz normalde döndü diğer türlü yemesi falan yine aynı yemiyor ben tekrar başlasam mı? Lütfen akıl verin ve sigara içtim yarın sabah emzirsem yine sütte kalır mı?