Kızlar ablam Diyarbakır da bir kedi buldu yavru ama cins kedi. Ayağı kırılmış veteriner 20 bin istiyor ama ablamın durumu yok imkanı yok yaptıramaz. Sokağa atamaz çok kötü durumdayız vicdanen ve madden. Hayvanlarla ilgilenen bir kadına sormuş devlete götüme uyuturlar demiş. Kafayı yemek üzereyim bir yol gösterecek var mı