Dün akşam oğlum bi anda sürekli kusmaya başladı midesi bulanıyordu sürekli kusmak istiyordu içinde ne varsa yavrum ağlaya ağlaya kustu doktor röntgen çekti karnında fazla gaz ve kakasinin olduğunu söyledi lavman yaptılar rahatladı. Birdaha olmaması için ne yapabilirim 15 aylık bu arada oğlum önerilerinize ihtiyacım var