Enlsr Kızlar bebeğim 3 aylık geceleri kendimi uyanması lazım yoksa 2 saatte bir kalkmalımıyım emzirmeye ??
Cekiyorum_Gulumse Enlsr kiz 3 aylik olmuşsunuz elleme artık ben doktorumun önerisiyle 20. Günde bıraktım bebeğimi uyandırmayı.. doyarsa uyur acıkınca ağlar uyanır elleme dedi. Uyuyarak büyüyecek dedi. Ellemiyorum 2 ayligiz max4 saate uyanıyor zaten
Nurcanben Enlsr benim kızımda 3 aylık 2. Ayından beri gece kendisi acıkınca uyanıyor hepte aynı saatlerde 2 kere kalkar
Enlsr Cekiyorum_Gulumse doğduğundan beri iki saatte kaldırıyorum kuzum gündüz uykusuda çom kısaaa yemin ederim ne uyku kaldı ne bişi 🥹 ama olsun canı saolsun 😀
Cekiyorum_Gulumse Enlsr doktorum gayet iyi bir doktor kilo alımı vs nasıl bilmiyorum ama kaldırmaya gerek yok canım rahat ol oda uyusun sende dinlen uykuya da ihtiyacı var 💙
Ahmetygz-11042023 Benim oğlum 4 aya kadar sadece ikikere kalakadi şimdi 5 buçuk aylığın saat başı kalkıyorr
Enlsr Ahmetygz-11042023 bizim doktorumuz daha çok küçük kaldır 2 saate bi dedi amaaa çok zorlanıyorum😂😂🥹🥹😢😢😢