Alyazeynep Merhaba bu yas aralığında bebeğini kreşe veren annelerim varmi bir iş teklifi aldım geri çevirmek istemiyorum malum ekonomi şartları zorluyor. Ama çok tereddutteyim oğlum çok anneci neler bekliyor beni biraz motiveye ve tecrübelerinize ihtiyacım var
Alyazeynep Ess92 hayırlısı olsun benim bebis birde emiyor bu hafta sonlandırmam lazım birde kres üst üste geldi çok etkilenirmi acaba düşünmekten uyuyamadım 3.5 yaşında ablası var beraber gidecekler
Ess92 Alyazeynep emzirme bıraktırmayı erteleme şansım varsa ertelerdim. En azından sabah akşam 1 kere emzirirdim. Anneden ayrı kalma, emzirme sonlandırma ikisinin üst üste gelmesi çocuğu olumsuz etkileyebilir.
Alyazeynep Ess92 Öylemi diyorsunuz bende emmeyi bırakırsa kreste pek aramaz beni belki diye düşünmüştüm gün içinde emmek isteyecek ağlayacak bu açıdan sonlandırmak istemiştim ama sizde haklısınız üst üste gelmesi zor olacak bebegim icin