Merhaba ben 4 ay önce dogum yaptım kırkımdan sonra normal adet oldum yıkandıktan 10 gün spnra bı daha üç gün leke halınde gördüm ondan sonra kesıldı aradan nerdeyse ıkı ay gectı adet olmadım testte yaptım ıkı kere negatıf cıktı böyle bıse yasayan var mı acaba neden böyle oldu 🤔🤔