Taze_annecik honose 2 saatte bir olmasa da bir iki kez emzirin zaten acıkınca uyanır . Kilosu iyiyse sorun olmaz bence
ssunacicek honose bi çok doktor uyandırmayın gelişimini sağlayan hormon gece salgılanır o acıkınca uyanır artık o evreye geldi diyo bende 2 aylıkken artık o ne zaman uyanırsa ozamn emdirdim gece uykusu cok iyiydi ama yam saatinde uyandıgnı farkettm ozamandan beri gece kaldırmıyorum gündüz bol bol emzitorum
1oglananasi6 İlk iki ay iki saat, 3 aydan sonra 3 saatte bi besledim gece de dahil evet uyanmıyorlar ama uyandırıyordum vicdanen kötü hissediyordum aç kalçam diye, şimdi herkes başka birsey söyler ama ilk aylar sık beslemekte fayda var gelişimi için de
honose ssunacicek uyku süreleri 2 saatten 3e çıktı yavaş yavaş uyanmamaya başlıyorlar ama aç kalır mı endişesi var. Doktor 3,5 saati geçirmeyin besleyin dedi ama bence çok fazla
PeraSeval Ben de gece sürekli uyandırıp besliyordum bi gün doktora sordum doktor bana dedi ki biri seni gece sürekli uyandırsa yemek verse iyi mi olur bırak çocuğu acıkınca uyanır zaten ne güzel şanslısın uyuyor dedi ve o gün bırakrım uyandırmayı şimdi kızım 10 buçuk aylık maşallah geceleri uyanmaz
izd honose bana doğum yaptığım hastane her saat demişti ki genelde insanlar iki saatte bir emzirmişler. Ben ilk ay saatte bir emzirsem de ikinci ayında hani o süreyi azıcık almıştım ne bilim işte 1.5 saat Max, uyanmazsa uyandırdım. Hatta doktorumuz bana az sabret yakında seni uyutucam demişti nitekim üçüncü ay sonuna doğru hem emzirme aralıkları arttı hem de bebişin uyku süresi uzadı.
Anayimbenana-02 honose instagramda güncel anne sayfası var orayı takip etmeni öneririm. Bebekleri beslemenin saati olmaz o istediköe emzirmelisin. Gerekirse sürekli saatte 1 . Uyuyor uyanmıyosa en fazla 2 saatte bir uyandırıp emzrmen gerekir .🫶🏻 mutlaka o sayfaya göz at doktor konuşuyo anlatıyo