Ben de normal doğum sonrası bu problemi yaşadım. Ağlayarak oturup emzirdim haftalarca. Tuvalet sonrası zonklamalardan yerimde duramadım. Kabız olmamak için yemek bile yemiyordum. Doktor yırtık olmuştur ıkınmadan kaynaklı dedi ve duphalac şurup yazdı.Her gün ılık su, lifli gıdalar, bol su ve oturma banyosu önerdi.Her sabah tuvalete çıkıp yapmayı dene dedi. Bütün bunları uygulayarak iyileştim, o süreçte şükrettiğim en büyük şey şurup oldu doktora danışmanızı öneririm. Çok geçmiş olsun