Tugcekus Kızlar 1 haftadır sma kullanıyoruz aptamil kullanıyordum çok şekerli olduğu için ilerde çocukta şeker hastalığı yapabilme ihtimali varmış oyüzden sma geçtik fakat bugün tarttırdım bebeğimi kilosu aynı çıktı aptamilde haftada bir 200gr alıyordu kullananlar var mı smada bi tık yok şuan kullanan var mı?
Kuzeymomss Tugcekus Bebekten bebeğe değişiyor sanırım. Oğlum 5 aylıkken kullanmaya başladık 1 Hafta da 300 gram almıştı
Anayimbenana-02 Tugcekus bende aptamil kullanıyorum ama benm kızım da cok az kilo alıyo bebekten bebeğe mi değişiyo bu mamalar niye hepsinde aynı etkiyi yaratmıyo anlamıyorm😞
muhammedim06 Tugcekus bende 19 gündür kullanıyorum aptamil kullanıyordum bebegıme yaramadı kusmuk burnundan geliyordu aşırı derecede kusuyordu mamayı degistirdim sma aldım bakalım ekimin 6sında 3ay olcak kilo kontrolü var ozamana kadar kac kilo almis olucak sma mamayla
gbkorkmazzzzzz Oğlum 6 aylık 4 aydır sadece sma kullanıyorum, ek gıdaya geçmeden önce her ay 1 kg aldı. Çok memnun kaldım. Kilosu boyu gelişimi çok güzel ilerledi. Her çocukta aynı olmayabilir tabiki. Doktorunuz ile mama konusunu görüşmelisiniz
Anayimbenana-02 Hbtn bi evolvia denemediğim kalmıştı daha da deneyecek seyim kalmadı ek gıdaya gectik artık😂 bebeğim 5. Ayına gircek aptamil kullanıyoruz
yasolinko Tugcekus sma daha çok kemik gelişimli bi mama bizde 700 gr almısız 1 ayda ve kilomuzda az baya 2 aylık 4300 falanız . aptamil cok kusturdu bebeğimi . hipp denicem bende bakalım
Tugcekus yasolinko evet bizde aptamille hafta bir alıyorduk şimdi yeni tarttırdım bir haftada hiç almamış
Ipek-kizin-annesi Tugcekus kilo isi yapısal yeğenim sma kullandı maşallah toraman gibi benim kiz iğne kadar. Mama ile pek alakalı olduğunu düşünmüyorum