Bebeğim 3 aylık geceleri acıkınca ağlamak veya uyanmak yerine parmaklarını emiyor ve çok fazla emmeye başlayınca şapurtusuna cuk cuk sesine uyanıyorum ve alıp emziriyorum bu şekilde sorun yaşayan var mı ? Kaç saat/ dkdır o şekilde kendini geçiştirdiğini bilmediğimden bir şey yapamıyorum