Merhabalar, oğlum 26 haftalık doğdu. Şuan düzeltilmiş 2 ay 15 günlük. Nöroloji takibimiz var herşey yolunda. Ama ben son zamanlarda birşey farkettim bebeğim hicbirseye dokunmuyor. Kendisi tabiki şuan dokunamaz ama ben gelişimi için farklı şeylere dokunmasını sağlıyorum elini aynaya duvara elbiselere degdirmeye çalışıyorum ama hemen yumruk yapıyor asla dokunmak istemiyor. Başlarda ilk zamanlarda emerken bana da dokunmaz ellerini yumruk yapardı şimdi onu aştı emerken eli hiç durmuyor acaba buda mı öyle birşey zamanı mı var. Bizim haftamızla uyumlu anneler sizin bebekleriniz nasıl bu konuda.
İkinci bir konuda bebeklerinizle gece uyku konuşması yapıyor musunuz? Küvez sürecinde bizden ayrı kaldıkları için ayrılık travması yaşayabiliyorlarmş bunun için de gece konuşması öneriyorlar aranızda duyan deneyen var mı?