Selam hanımlar benim 15 aylık kızım var geçen hastalandı aile hekimine götürdüm antibiyotik tedavisi başlattı sulcid 250 mg antibiyotik yazdı 5 gündür kullanıyorum ama çok fazla ishal oldu vede pişik ilacı bıraksam mı ne yapacağımı bilmiyorum çok ağlıyor gece gündüz hiç durmuyor