Kizlar merhaba 7.5 ayligizz her gidisimizde bas olcumu ayina gore küçük cikiyor suan 42.5 ama 42.8 olmasi gerekiyor mus yani bu kotu bisey mi bi yere goturmem veya bi tetkik bisey yaptirmma gerekir mi başına gelen anneler varsa nasil bi yol izlediniz merak ediyorum . Saglik ocağında tam olamsi gerektigi gibi diyolar 43 diyolar ozele goturuyorum olcuyolar kucuk diyolar 2 doktorda ayina gore kucuk dedi biraz telaslandim açıkçası tkaip edicez dedi 🥺