Bebekcik1-2-3 Benegimin ikinci aydan beri arka bıngıldagı kapalı önde çok minik açıktı 5. Aya giriryoruz önde kapandı bunu yaşayan varmı daha önce çok huzursuzum varsa eger hangi doktora gidiyorsunuz biraz yardımcı olurmusunuz rica etsem
Mecbure12 Bebekcik1-2-3 hiç korkma canım benimde iki cocugumun erken kapandı çok erken hatta 3_4 aylıkken sertti bıngıldak eğer baş ölçümleri güzel büyüyorsa sıkıntı olmuyo her ay ölçüm yapılıyor değil mi
Bebekcik1-2-3 Mecbure12 evet yapılıyor ve ölçümleri allahıma şükür normal ama bir anda dura bilir diye çok korkuyorum seninkiler kaç yaşında şuan yada aylık ☹️
Mecbure12 Bebekcik1-2-3 benim kızım 3 olcak oğlum 10 aylık çok şükür bı sıkıntılari yok merak etmeyin yani bende endişe ettim ama 2. Numarada fazla önemsemedim