Bayanlar merhaba bundan 1 ay önce imalathane de bi köşe koltuk yaptırmak için anlaştık bi koltuğun fotoğrafına göre yaptırdık sadece kumaş ve deseni değiştirdik, fotoğrafda ki koltuk baya geniş oturma alanı var gözle görülür bi şekilde bariz belli biz onun ölçüsünü söylemedik orda ki adam da söylemedi, neyse 1 ay sonra koltuk geldi resmen şaka gibi minyatür oyuncak bi koltuk geldi oturma alanı tabure kadar koltuğun ayakları plastık kanepenin altı sunta zaten gece 12-1 de getirdiler biz o yorgunlukla anlamadık parayı gönderdik 5 bin önceden kaporo vermiştik 10 bini de sonra gönderdik mailorder ile taksit yapıldı fakat fatura başka şirket adına kesildi, ayrıca koltuğu nakliyeciler getirirken yırttı evde tamir ettiler sonra baya inceledikçe işçiliğin rezalet olduğunu bi kaç yerde de sorun gördük biz satıcı ile görüştük bugün için usta gönderecekti biz sabah 11 gibi aradık cvp vermediler dönmediler de eşimde sinirlendi mesaj attı gelmeyin artık ben sizi gerekli yerlere şikayet ettim dedim, şimdi arkadaşlar dinlenme alanını biz 190 cm demiştik onu da 172 cm olarak yapıp göndermişler, biz yarın tüketici hakem heyetine verirsek kazanır mıyız sizce lütfen bilgisi olan yardımcı olur mu zaten çok maddi durumumuz yok o yüzden çok üzülüp ağladım tek umudum şu an tüketici hakem heyetinin bizi haklı görmesi iademizin yapılması