Alyakbr Kızlar uyku tulumu aldım gece üstünü çok açıyor ne çok kalın ne çok ince orta düzeyde tam istediğim gibi içine kısa kollu zıbın bide ince yazlık bir don giydirdim sadece satıcıya sorduğumda öyle demişti üşümez dimi siz ne giydiriyisunuz
Sgnnn Alyakbr bulunduğunuz yer hava sıcaklığı bebeğinizin kolay üşüyüp üşümediği herşey etkiler. Anlamanın en iyi yolu göğsüne bakmanız. Eller ayaklar yanıltıcı oluyor
Sgnnn Alyakbr ben kışın 2.tog uyku tulumu baharlarda 1 tog uyku tulumu kullanıyorum. Bebeklerde battaniye vs tehlikeli bulduğum için kullanmıyorum. Üşürse içini kalın giydiriyorum
Sgnnn Alyakbr etiketinde yazıyor ama kumaşından da anlarsınız. 2.5 tog arkalı önlü elyaflı yorgan gibi kalın oluyor. 1 tog elyaf olmuyor içerisinde.