tgbakar Ek gıda tadım şeklinde yaparken 800-900 cc içiyordu 24 saat diliminde ama öğüne geçtiğimizde 500 cc tamamlayamadık🤭 Doktor öğünü azalttı 2 ana 2 ara öğündü bizimki banada fazla gelmişti çünkü hem mama sayımız azaldı hem kabız olduk Zaten çoğu kişi 9. Aya kadar 2 öğün en fazla 3 veriyormuş.
Kızım 7,5 kilo civarı bu kiloya gelmeside 6. Ayda oldu çünkü 4. Ve 5. Ayda ne beni emerdi ne mama yerdi meğersem alerjik geniz akıntısından ötürü yemek istemiyormuşum çok zor günlerdi o yüzden 4 ve 5. Ayda kilo alamadık biz yoksa çok iştahlı bir bebekti şu an çok iyiyiz çok şükür tedavisi olunca eski iştahı yerine geldi 🧿