Arkadaşlar merhaba oğlum 21 aylık ve benimki gibi aylarda olan annelere sesleniyorum günde kaç öğün yediriyorsunuz? Ben kahvaltı+uyku öncesi bazen yoğurt+uyandıktan yarım saat sonra öğle yemeği+ikindi vakti meyve+en son 8 gibi sütlü irmikli muzlu muhallebi puding tarzı bişey yapıyorum sabaha kadar tok tutsun diye. Ona rağmen 11 kilo. Yaşıtlarına bakıyorum kiloları daha fazla hep nerede yanlış yapıyorum acaba Sizleri merak ediyorum 🥰