AslanAnnesii12 Kızlar merhaba. Kızlarım 4 ve 5 yaşında. Kışın hastalıktan kurtulamıyoruz. Bağışık güçlendirici iştah açıcı kullandığınız şeyler neler tarifler var mı ? Karadut özü falan gerçekten işe yarıyor mu ? Birde özlem özün macunlarından kullanan var mı ?
Kuzularinanasi AslanAnnesii12 macunlar tamamen reklam asla oyle seyler yedirmeyin…sarimsak bal limon yutturun arada bir.enfeksiyonlara birebir.corbalarina ilik suyu sarimsak ihmal etmeyin.tahin pekmez kışin en guzel sey…bi de dogalindan varsa kusburnu pekmezi.soguk sıkım pekmezler de verebilirsiniz
Mazikeen AslanAnnesii12 doğal beslenme sağlayın paketli gıda evinize sokmayın yeterli bence forumda görüyorum tarhanayı bile hazır alıyorlar rafa koyulmuş herhangi bir ürün Doğal zararsız olamaz
Aslicamm AslanAnnesii12 bağışıklığı en çok düşüren şey hazır paketli gıdalar. Şeker beyaz un aburcubur kızartmalar hamur işleri hayatinizdan ne kadar çok çıkarsa o kadar bağışıklık guclenir